Cистема уроків.Відеоурок

Урок історії  у 5 класі . 
Тема"Географічні назви в історичній науці"

Тема.Стародавній Єгипет  6 клас


ТЕМА.  ВПЛИВ ПРИРОДНО-ГЕОГРАФІЧНИХ  УМОВ НА РОЗВИТОК ЄГИПЕТСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ.
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про Давній Схід, з’ясувати причини виникнення найдавніших держав у цьому регіоні; надати знання про географічні та природні умови Єгипту, дослідити зв’язок між природними умовами та особливостями господарського життя країни; засвоїти нові терміни та поняття: «дельта», «пороги», «шадуф», «бархани», «хамсин», «папірус», «рабство», «живі убиті», «фараон»; удосконалювати вміння роботи з історичною картою, навички роботи з історичним текстом, вміння виділяти головне, працювати з таблицею.
Тип уроку: урок  засвоєння нового навчального матеріалу ( за О. Пометун та Г. Фрейман )
Обладнання: підручник, атлас, історичні документи.
ТЕМА. УТВОРЕННЯ  ДЕРЖАВИ ТА ЦИВІЛІЗАЦІЇ В ЄГИПТІ.
Мета: розглянути процес утворення держави у давньому Єгипті, сформувати в учнів уявлення про владу фараона, розповісти про будівництво пірамід як символів необмеженої царської влади; удосконалювати навички роботи з історичною картою; формувати навички роботи з історичним документом, групової діяльності; засвоїти терміни та поняття:
«фараон», «вельможа», «жрець», «піраміда».
Тип уроку: урок формування і вдосконалення умінь на навичок  (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Обладнання: підручник, атлас, історичні документи.

Завантажити конспект уроку
ТЕМА.  ВЛАДА, СУСПІЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ В СТАРОДАВНЬОМУ ЄГИПТІ.
Мета: познайомити учнів із суспільним ладом Єгипту; удосконалити навички роботи з історичними джерелами та роботи в групах.
Тип уроку: урок закріплення й застосування знань, умінь та навичок (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Обладнання: підручник, атлас, історичні документи.
ТЕМА.  РОЗКВІТ ТА ЗАНЕПАД ЄГИПТУ В ІІ ТИС. ДО Н. Е.
Мета: ознайомити учнів з історією Давнього Єгипту за часів правління фараонів Тутмоса III, Аменхотепа IV, з’ясувати причини занепаду Єгипту; засвоїти поняття і терміни: «Стародавнє царство», «Середнє царство», «Нове царство», «реформа», «внутрішня політика», «закон», «династія»; удосконалювати навички групової роботи, вміння презентувати результати роботи.
Тип уроку: комбінований  урок (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Обладнання: настінна карта, підручники, листи паперу, маркери.

Завантажити конспект уроку
Завантажити презентацію

ТЕМА. АРХІТЕКТУРА І МИСТЕЦТВО, ПИСЕМНІСТЬ І ОСВІТА.
Мета: розглянути культурну спадщину Стародавнього Єгипту, умови  та особливості розвитку єгипетської культури, щоб усвідомити значення єгипетської культури в історії Стародавнього Сходу; навчати дітей опрацьовувати історичні джерела, пояснювати схеми, користуватися енциклопедіями та ілюстраціями; виховувати бажання накопичувати духовні і матеріальні цінності, повагу до культурної спадщини різних народів.
Тип уроку: урок  засвоєння нового навчального матеріалу ( за О. Пометун та Г. Фрейман )
Форма уроку: урок-екскурсія.
Обладнання і наочність:    підручник, відеозапис «Культура Стародавнього Єгипту», карта «Стародавній Схід», схема «Культура», ілюстрації, енциклопедії, папірусні малюнки».

Завантажити конспект уроку
ТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗА ТЕМОЮ «СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ»
Мета: узагальнити знання, отримані на уроках з історії Давнього Єгипту.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Форма уроку: урок-гра.

Завантажити конспект уроку


ТЕМА. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗА ТЕМОЮ  «СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ»
Мета: перевірити рівень засвоєння знань, понять і термінів теми, ступінь розвиненості умінь та навичок.
Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь та навичок (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Форма проведення уроку: урок-гра.




3 коментарі:

  1. Використав у себе на уроках презентаціїї. Дітям сподобалось. Можливо у вас є розроблена система уроків і по інших темах?

    ВідповістиВидалити
  2. Женя,учениця 8кл.8 січня 2016 р. о 13:43

    Я із захопленням слухаю пояснення Тетяни Володимирівни.На її уроках потрапляєш у чарівний світ історії.

    ВідповістиВидалити
  3. Урок -цікавий,учні і вчитель-молодці!Успіхів у роботі.

    ВідповістиВидалити