Урок історії у 5 класі .
Тема"Географічні назви в історичній науці"
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про Давній Схід, з’ясувати причини
виникнення найдавніших держав у цьому регіоні; надати знання про географічні та
природні умови Єгипту, дослідити зв’язок між природними умовами та
особливостями господарського життя країни; засвоїти нові терміни та поняття:
«дельта», «пороги», «шадуф», «бархани», «хамсин», «папірус», «рабство», «живі убиті», «фараон»;
удосконалювати вміння роботи з історичною картою, навички роботи з історичним
текстом, вміння виділяти головне, працювати з таблицею.
Тип уроку: урок засвоєння нового навчального матеріалу ( за О.
Пометун та Г. Фрейман )
Обладнання: підручник, атлас, історичні документи.
Мета: розглянути процес утворення держави у давньому Єгипті, сформувати в учнів уявлення про владу фараона, розповісти про будівництво пірамід як символів необмеженої царської влади; удосконалювати навички роботи з історичною картою; формувати навички роботи з історичним документом, групової діяльності; засвоїти терміни та поняття:
«фараон», «вельможа», «жрець», «піраміда».
Тип уроку: урок формування і вдосконалення умінь на навичок (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Обладнання: підручник, атлас, історичні документи.
Мета: познайомити учнів із суспільним ладом Єгипту; удосконалити навички
роботи з історичними джерелами та роботи в групах.
Тип уроку: урок закріплення й застосування знань, умінь та
навичок (за О.
Пометун та Г. Фрейман)
Обладнання: підручник, атлас, історичні документи.
ТЕМА. РОЗКВІТ ТА ЗАНЕПАД ЄГИПТУ В ІІ ТИС. ДО Н. Е.
Мета: ознайомити учнів з історією Давнього Єгипту за часів правління фараонів Тутмоса III, Аменхотепа IV, з’ясувати причини занепаду Єгипту; засвоїти поняття і терміни: «Стародавнє царство», «Середнє царство», «Нове царство», «реформа», «внутрішня політика», «закон», «династія»; удосконалювати навички групової роботи, вміння презентувати результати роботи.
Тип уроку: комбінований урок (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Обладнання: настінна карта, підручники, листи паперу, маркери.
Мета: розглянути культурну спадщину Стародавнього
Єгипту, умови та особливості розвитку
єгипетської культури, щоб усвідомити значення єгипетської культури в історії
Стародавнього Сходу; навчати дітей опрацьовувати історичні джерела, пояснювати
схеми, користуватися енциклопедіями та ілюстраціями; виховувати бажання
накопичувати духовні і матеріальні цінності, повагу до культурної спадщини
різних народів.
Тип уроку: урок засвоєння нового навчального матеріалу ( за О.
Пометун та Г. Фрейман )
Форма
уроку: урок-екскурсія.
Обладнання
і наочність: підручник, відеозапис «Культура Стародавнього Єгипту», карта
«Стародавній Схід», схема «Культура», ілюстрації, енциклопедії, папірусні
малюнки».
ТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ
ЗА ТЕМОЮ «СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ»
Мета: узагальнити знання,
отримані на уроках з історії Давнього Єгипту.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Форма уроку: урок-гра.
Мета: перевірити рівень засвоєння знань, понять і термінів теми,
ступінь розвиненості умінь та навичок.
Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь та навичок (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Форма проведення уроку: урок-гра.
Використав у себе на уроках презентаціїї. Дітям сподобалось. Можливо у вас є розроблена система уроків і по інших темах?
ВідповістиВидалитиЯ із захопленням слухаю пояснення Тетяни Володимирівни.На її уроках потрапляєш у чарівний світ історії.
ВідповістиВидалитиУрок -цікавий,учні і вчитель-молодці!Успіхів у роботі.
ВідповістиВидалити