Про себе

Гогоц Тетяна Володимирівна  

  вчитель історії Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№2 ,

учасник ІІ туру всеукраїнськогоконкурсу "Учитель року-2016"Номінація "Історія"














Інформаційна картка
учасника другого туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Гогоц Тетяна Володимирівна
2.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Рівненський державний гуманітарний університет, 2002 рік, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури  та історії .
3.    
Педагогічний стаж роботи
19 років
4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Дубровицька ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Дубровицької районної ради Рівненської області

5.    
Посада
вчитель
6.    
Кваліфікаційна категорія
« спеціаліст  вищої категорії»
7.    
Звання
немає
8.    
Класи, в яких викладаєте
5, 6, 8.
9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
10.            
Педагогічне кредо
Щоб дати учням іскринку знань, вчителю потрібно ввібрати  ціле море світла. В.О. Сухомлинський
11.          
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
     Сучасні  знання про світ, про людину змушують вчителів відшукувати та розробляти принципово нові підходи, методи пізнання невідомого, засновані на принципах діалогічності, толерантності, різні прийоми,засоби  вивчення дійсності. Підготовка нового покоління до життя в суспільстві, в якому зростає складність його устрою і мобільність, -  гарантія існування самого суспільства, культури, пов'язаної з  самобут-ністю, традиціями, досвідом, цінностями.Усі  інноваційні  технології, що запроваджуються в освіті, орієнтуються   на зміну кінцевого результату, виховання особистості, яка вміє самостійно діяти в шкільному та суспільному середовищах.
     Досвід показує, що недостатньо просто переказувати інформацію на уроці. Потрібно використовувати такі форми та методи, які активізують  пізнавальну діяльність учнів. Саме звідси і випливає проблема пошуків інноваційних технологій педагогічного процесу.
Зупинюсь на тих інноваційних методах, які найчастіше використовую в своїй педагогічній діяльності.
     Кооперативне  навчання: робота в парах, ротаційні трійки, карусель; Колективно-групове навчання: мікрофон, мозковий штурм, аналіз ситуації; Ситуативне моделювання: імітаційні ігри, громадські слухання, “Рольова гра”; Опрацювання дискусійних питань: метод “Прес”, займи позицію, дискусія. Форми роботи: групові ( “Точка зору”, “Доведіть правильність твердження або спростуйте”, “Метод ПРЕС…”); індивідуальні (“Так – ні”, “Закінчіть речення”…).
    Узагальнивши досвід організації  роботи учнів шляхом застосування інноваційних технологій навчання, можна зробити висновок, що необхідно поєднувати різні форми і методи навчальної діяльності учнів, стимулювати посильну для них самостійність в навчанні й розвитку, навчати способам і прийомам пізнавальної діяльності. Головна функція вчителя – бути організатором і керівником навчального  процесу.




Анкета
учасника другого туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»


1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Гогоц Тетяна Володимирівна
2.    
Дата народження
11.04.1977р.
3.    
Домашня адреса з поштовим індексом
34100 Рівненська обл, м. Дубровиця, вул. Шевченка 30а/15 . 
4.    
Мобільний телефон
тел. 0967198698
5.    
Електронна пошта
 gogotc@ukr.net
6.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Рівненський державний гуманітарний університет, 2002 рік, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури  та історії .
7.    
Стаж роботи:
                                                 загальний

19 років
 педагогічний
19 років
8.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Дубровицька ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Дубровицької районної ради Рівненської області
0365820379
Zosh2@osvita.ukr.net

9.    
Посада
вчитель
10.            
Кваліфікаційна категорія
« спеціаліст  вищої категорії»
11.            
Звання
немає
12.            
Класи, в яких викладаєте
5, 6, 8.
13.            
Посилання на власний Інтернет-ресурс
14.            
Педагогічне кредо
Щоб дати учням іскринку знань, вчителю потрібно ввібрати  ціле море світла. В.О. Сухомлинський
15.              
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

   Сучасні знання про світ, про людину змушують вчителів відшукувати та розробляти принципово нові підходи, методи пізнання невідомого, засновані на принципах діалогічності, толерантності, різні прийоми,засоби вивчення дійсності. Підготовка нового покоління до життя в суспільстві, в якому зростає складність його устрою і мобільність, - гарантія існування самого суспільства, культури, пов'язаної з самобут-ністю, традиціями, досвідом, цінностями.Усі інноваційні технології, що запроваджуються в освіті, орієнтуються на зміну кінцевого результату, виховання особистості, яка вміє самостійно діяти в шкільному та суспільному середовищах.
   Досвід показує, що недостатньо просто переказувати інформацію на уроці. Потрібно використовувати такі форми та методи, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Саме звідси і випливає проблема пошуків інноваційних технологій педагогічного процесу.
  Зупинюсь на тих інноваційних методах, які найчастіше використовую в своїй педагогічній діяльності.
Кооперативне навчання: робота в парах, ротаційні трійки, карусель; Колективно-групове навчання: мікрофон, мозковий штурм, аналіз ситуації; Ситуативне моделювання: імітаційні ігри, громадські слухання, “Рольова гра”; Опрацювання дискусійних питань: метод “Прес”, займи позицію, дискусія. Форми роботи: групові ( “Точка зору”, “Доведіть правильність твердження або спростуйте”, “Метод ПРЕС…”); індивідуальні (“Так – ні”, “Закінчіть речення”…).
  Узагальнивши досвід організації роботи учнів шляхом застосування інноваційних технологій навчання, можна зробити висновок, що необхідно поєднувати різні форми і методи навчальної діяльності учнів, стимулювати посильну для них самостійність в навчанні й розвитку, навчати способам і прийомам пізнавальної діяльності. Головна функція вчителя – бути організатором і керівником навчального процесу.

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів  у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.
    "11" січня 2016 р.                                   Гогоц Т.В. /_________/ 



Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(есе )

     Професія вчителя – одна з найбільш творчих і складних професій, яка поєднує науку та мистецтво. Ця професія споріднена з працею письменника, режисера і постановника, актора, педагога, психолога та науковця. Характеризуючи діяльність вчителя історії, слід відзначати її високу соціальну значущість у процесі державотворення, формування національної свідомості і духовної культури українського суспільства.
    Вчитель – це елемент, який пов´язує покоління, носій суспільно-історичного досвіду. І я маю честь носити це високе звання «Педагог». Особисті якості , якими я володію, це доброзичливість, терпіння, оптимізм. Відомо, що для учнів особисті якості вчителя більш важливі, ніж професійні. Тобто, якщо вчителя високо оцінили як особистість, вони будуть любити і його предмет, тому я намагаюсь підтримувати дружні відносини з учнями, тепле людське спілкування. Я вважаю, що вчитель повинен бути віддзеркаленням сучасності, провідником нового, для цього я намагаюсь часто використовувати сучасні технології, адже, наприклад, демонструючи таким чином кращі зразки та тисячолітні надбання людства, ти говориш з учнем «однією мовою».
   У своїй педагогічній діяльності намагаюсь створити атмосферу «свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не бояться помилитися, вільно обговорюють проблеми, взаємодіють у навчанні один з одним, бачать в учителі джерело знань, досвіду. Намагаюсь розвивати історичне мислення учнів, забезпечую усвідомлення школярами своєї приналежності до української нації, свого призначення як людини і громадянина України. В ході навчального процесу я ознайомлюю учнів з яскравими сторінками історії та її найвизначнішими діячами, я стараюсь не лише передати учням знання, але й навчити здобувати їх, самостійно аналізувати й оцінювати окремі факти, працювати з текстом підручника, користуватись історичною картою, розуміти, що існують різні підходи у висвітленні історичних подій, давати усний відгук на відповідь однокласника, поважаючи його право на власну точку зору.
   Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалювати свій фаховий та методичний рівень,з огляду на це, беру активну участь у навчально-методичних семінарах різних рівнів, збагачуючи, таким чином, свій педагогічний досвід.Завдяки постійному пошуку, творчості, самовдосконаленню я виробила свій неповторний почерк у роботі, для мене «…нема щасливішої долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у світ – на краплю світ людніє».











2 коментарі:

  1. Тетяно Володимирівно,ви використовуєте новітні технології,йдете у ногу з часом,любите своїх учнів і виховуєте справжніх патріотів.

    ВідповістиВидалити
  2. Крім того, хочу зауважити, що професіоналізм людини в будь-якій сфері діяльності багато в чому залежить від рівня сформованості її майстерності. В педагогічній діяльності майстерність є важливим чинником ефективності навчально-виховної роботи, передумовою «творення людини» (В.О. Сухомлинський). Тетяну Володимирівну Гогоц ми бачимо як учителя-майстра толерантного, комунікабельного, компетентного, ерудованого, здатного сформувати і розвинути у своєму учневі особистість гармонійну, цілеспрямовану, — тобто перед нами сучасний, затребований суспільством Учитель з тих, якими, як писав свого часу Іван Франко, «школа стоїть»!

    ВідповістиВидалити